Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си направим фарове тип ГТА 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да си направим фарове тип ГТА 156

    Здравейте колеги,може да има и друга такава тема но реших и аз да постна моята

    Стъпка номер 1:
    Сваляне на фаровете,става като се откачи бронята от няколко места и те са:първо сваляте декоративните пластмаси до маската(с синио на снимката) и отдолу се откриват 4 болта от там откачате бронята,след това има 3 болта който са от вътрешния край (с червеното на снимката) те са отвъртат като се свали подкалника или се отвъртят няколко болта колкото да може да се бърка вътре (гумата задължително трябва да се свали!!)
    Така след като сме откачили бронята леко я придърпваме надолу така че да може да бръкнете с тресчотка в долния десен ъгъл на фара там се намира единия от болтовете(10) който го държи,а другия е отгоре той се вижда,и в левия ъгъл има една щипка която го държи с права отверка излиза и сте готови фара излиза!!(съжелявам че нямам много снимков материал от тази цялата процедура но просто си бях забравил и телефона и фотоапарата)Снимка:

    И така минаваме към
    СТЪПКА НОМЕР 2:
    След като е свален фара ще са ни необходими следните инструментиводна шкурка 600,силикон(безцветен),отверки,макетен нож,пистолет за топъл въздух)

    Без 2те шкурки който съм задраскал
    Започваме отварянето,нагрявате хубаво от всички страни и внимателно с права отверка леко напъваме докато се отворят.
    СТЪПКА НОМЕР 3:
    След като го отворим премахваме капачето на рефлектора на мигача той е на щифтове от двата края

    След като го свалите отдолу в левия ъгъл има една видия,отвъртате я и рефлектора спокойно излиза..
    ето така трябва да изглежда разглобения фар:

    СТЪПКА 4:
    Като сте свалили рефлектора вече,продължаваме с търкането му на водна шкурка 600 след като го изтъркате трябва да изглежда ето така:

    СТЪПКА 5:
    Като свършим с търкането,престъпваме към боядисването,първо с шприц след това с боя
    шприца:

    И вече с боя:

    СТЪПКА НОМЕР 6:
    След като всичко изсъхне събираме фара в обрания ред и го хващаме с силикон и за да го държи го хващаме с тиксо:

    СТЪПКА НОМЕР 7:
    Монтираме на колата пак в обратния ред
    СТЪПКА НОМЕР 8:
    Вземете си студена бира и се наслаждавайте на фаровете

    Надявам се да съм бил полезен и ако има нещо питайте

  • #2
    Евала .Отразява ли се боядисването на светенето на фаровете?
    Alfa 156
    ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
      Евала .Отразява ли се боядисването на светенето на фаровете?
      Koлега да ти кажа не забелязах разлика в светенето

      Comment


      • #4
        Колега, ако можеш да качиш и снимки с резултата от интервенцията ще е още по-добре.
        www.t-auto.bg

        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

        Comment


        • #5
          тая боядисаната пласмаса няма нищо общо с светенето.
          JTD 105+

          Comment


          • #6
            браво на колегата за нагледния урок и аз съм с такива фарове, мн съм доволен как стана, аиде вземаите пример и започваите
            Alfa Romeo 145 1.9jtd ex / alfa romeo 156 2.4jtd ex / fiat coupe 1.8 16v ex / alfa romeo 156 2.4 jtd ex / alfa romeo 156sw 2.4 jtd ex / alfa romeo 145 1.9jtd ex/ alfa romeo 166 2.4jtd

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
              тая боядисаната пласмаса няма нищо общо с светенето.
              Ами щом са я направили отразителна - предположих, че има...
              Alfa 156
              ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
              sigpic

              Comment


              • #8
                Колега поздравления за ентусиазма,ама поне качи и снимка с крайния резултат
                156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                Comment


                • #9
                  и аз съм така

                  Само да вметна, че никелираното покритие може да се махне с коресилин, не е нужно да се търка с шкурка. Боядисах го с черна гланц боя, лично на мен ми харесва повече от мат варианта.

                  И една тънкост: ако се боядиса и капачката пред крушката за късите в черно, фарът стои тъмен (капачката се отразява в рефлектора) Това НЕ влияе на светенето

                  Резултатът:
                  http://clubalfaromeo.com/forum/album...pictureid=3766
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                    и аз съм така

                    Само да вметна, че никелираното покритие може да се махне с коресилин, не е нужно да се търка с шкурка. Боядисах го с черна гланц боя, лично на мен ми харесва повече от мат варианта.

                    И една тънкост: ако се боядиса и капачката пред крушката за късите в черно, фарът стои тъмен (капачката се отразява в рефлектора) Това НЕ влияе на светенето

                    Резултатът:
                    http://clubalfaromeo.com/forum/album...pictureid=3766
                    Колега имам въпрос,правил ли си нещо върху твоите стъкла понеже ми изглеждат доста кристални..

                    П.С. Ще кача снимка но просто времето не ми позволява постоянно вали сега е малко по-добре и ще отскоча да ги снимам

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Michael Покажи съобщение
                      Колега имам въпрос,правил ли си нещо върху твоите стъкла понеже ми изглеждат доста кристални..

                      П.С. Ще кача снимка но просто времето не ми позволява постоянно вали сега е малко по-добре и ще отскоча да ги снимам
                      Да, полирани са и след това лакирани (прави ми ги бояджия). Преди бяха леко помътнели, след лакирането станаха кристално чисти.

                      Първоначално публикувано от badmadafaka
                      Повечето хора, които си тунинговат фаровете така, после пак разлепят стъкла, защото боята обикновено се лющи (предполагам от топлината на крушката). Не знам дали с някаква високо-температурна боя би имало по-добър ефект, но със сигурност боядисване със спрейче за 4.50 е грешка...
                      С обикновени крушки сигурно така ще стане. Аз съм с ксенон на късите, а той не развива чак такива високи температури. От една година съм така и никъде не е започнало да се люпи. Но и основата за боята също е много важна. Със спрейче за 4,50 съм експериментирал и със и без грунд. Разликата в трайността е значителна в полза на варианта с грунд.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от badmadafaka
                        Повечето хора, които си тунинговат фаровете така, после пак разлепят стъкла, защото боята обикновено се лющи (предполагам от топлината на крушката). Не знам дали с някаква високо-температурна боя би имало по-добър ефект, но със сигурност боядисване със спрейче за 4.50 е грешка...
                        Колега спирачните ми апарати са боядисани с спрей от 3лв и въобще не са мръднали (да чукна на дърво) като се има в предвид че там има също голямо нагряване!!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от badmadafaka
                          Повечето хора, които си тунинговат фаровете така, после пак разлепят стъкла, защото боята обикновено се лющи (предполагам от топлината на крушката). Не знам дали с някаква високо-температурна боя би имало по-добър ефект, но със сигурност боядисване със спрейче за 4.50 е грешка...
                          Подкрепям , трябва да се види за специална боя, но така фаровете са много красиви!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от badmadafaka
                            Повечето хора, които си тунинговат фаровете така, после пак разлепят стъкла, защото боята обикновено се лющи (предполагам от топлината на крушката). Не знам дали с някаква високо-температурна боя би имало по-добър ефект, но със сигурност боядисване със спрейче за 4.50 е грешка...
                            Трябва боя с пластификатор за пластмаса. Питайте където продават бои
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                              Да, полирани са и след това лакирани (прави ми ги бояджия). Преди бяха леко помътнели, след лакирането станаха кристално чисти.



                              С обикновени крушки сигурно така ще стане. Аз съм с ксенон на късите, а той не развива чак такива високи температури. От една година съм така и никъде не е започнало да се люпи. Но и основата за боята също е много важна. Със спрейче за 4,50 съм експериментирал и със и без грунд. Разликата в трайността е значителна в полза на варианта с грунд.
                              Колега,някъде специално ли даде да ги полират или и при тези в автомивките които полират става и какъв лак използва след това?

                              Comment

                              Working...
                              X